Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2015 16:49 - С чужда пита майчин помен... - що е то плагиатът?
Автор: aliya Категория: История   
Прочетен: 2232 Коментари: 1 Гласове:
6

Последна промяна: 13.11.2015 16:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
imageДобре е, че крадат творбите ми:
ето например тази статия по-долу
- http://aliya.blog.bg/history/2014/05/10/drevnobylgarskite-sledi-v-severna-afrika.1263705
бе прекопирана ведно със снимките ми, изплагиатствана от едно издание, което аз доскоро уважавах: Ydara. Уважавах, но до скоро.
Можете да разберете какво бе учудването ми, когато получих директна заплаха с последно предупреждение, в което някой си Иван Тодоров от името на изданието ми съобщи, че изготвят книга върху материала ми за Древнобългарското наследство в Северна Африка и техни били всички открития и снимки оттук нататък!!!
Което е наистина кощунствена кражба!
Аз не си спомням да съм му предоставила изключителните права върху блога ми. Този блог се списва на вниманието на всички българи, без изключение.

Голямо бе учудването ми и когато в предговора към своята книга ""Големият заговор срещу българите"", уважаваният от мен Христо Маджаров прекопира информация за Лао Дзъ от блога ми без да се позове на автора. Аз съм тази, която пише първа за българския произход на Лао Дзъ в една своя публикация, а после с учудване видях, че и Христо Маджаров пише за това, но представено  като факт (разбира се без посочени доказателства) в предговора към своята книга.
Истината е, че за сега това е само легенда от религиозните писания на седарите, Древните българи от Тамил Надъ, Южна Индия. Те боготворят своя йогин Бoганатар (Боганатар е древнобългарско име - Богът Ни Този Ра, Ра - Отец на Древните българи) и го свързват с Лао Дзъ. Боганатар е историческа личност, човек с мистични и алхимични познания, прочут билкар и лечител. За него се казва, че е владеел дълголетието и пътуването с духовното си тяло през пространството. По-късно според легендите на седарите той е напуснал Южна Индия и се е появил в Китай като светецът БоЯн (Божия светлина - древнобългарско име). Боян е наречен Лао Дзъ в последствие. - http://aliya.blog.bg/history/2015/11/13/.1211243
Христо Маджаров е публикувал всъщност невярно прекопирана от блога ми информация без позоваване на автора.

Блогът ми е на разположение на всички българи и всеки може да чете статиите ми.
И да продължи своите по-нататъшни изследвания - ако е учен, който милее за родината си.
Аз съм тази, която бие камбаната и привлича вниманието на родолюбивите българи към историята ни - дълго крита и неудобна за мнозина.

Не убивайте Вестителя!


Елементарната коректност и междучовешка етика обаче изисква авторът да бъде посочен. Когато човек няма своя светлина, се опитва да се окичи с чужда. Ако харесваш нещо споделено, оценяваш и автора му, като споделяш името му, а не се кичиш с чужди гледни точки. Още повече, че не можеш да защитиш и позицията на споделеното.
Тези, които не могат да изпитат сладостта от собствено творчество, могат единствено да крадат от другите. Но откраднатото никога не може да се превърне в тяхно!

Това ми напомня до голяма степен кражбата на българска история от нашите съседи и наследници - когато не си направил своя история, посягаш на чуждата!
Българите са най-древният народ на земята, дал на човечеството първия човешки език, първата духовност и първата Каменната цивилизация на Древните българи. Ето защо хилядолетия вече не стихват претенциите и домогванията към историята и историческите ни реликви, особено от страна на съседите ни (да си спомним скорошното посещение на Вартоломей 2 Вселенски патриарх, награден с държавен орган от президента на Българите за претенциите си към техните реликви). Да докажат своя оригиналност съседите на България могат само, ако крадат от нас, техните предци. Други пък, като турските ни поробители преди, а днес джихадистки главорези, предпочитат направо да унищожат, взривят, заличат всички древни свидетелства за Древнобългарското първоначалие на хората на Бал Бога Слънце Българите.
- https://www.facebook.com/photo.php?fbid=873519176101040&set=a.313566338762996.73416.100003288970327&type=3&theater
- https://www.facebook.com/photo.php?fbid=836655673120724&set=pb.100003288970327.-2207520000.1447426630.&type=3&theater
- Алия Ошо




Гласувай:
6


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. didanov - не убивайте вестителя
16.12.2015 00:13
много точно казано, благодаря за това, което правиш
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aliya
Категория: Други
Прочетен: 3009303
Постинги: 430
Коментари: 592
Гласове: 1378
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031