Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2007 18:23 - Да забравим поговорката "не сакам на мен да ми е добре, сакам на Вуте да му е зле"
Автор: sis Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6642 Коментари: 10 Гласове:
0



Радвам се, че стачката на шофьорите успя!!!

 

Да, чета тук разни коментари, постове, и мнения всякакви. Всеки си е прав за себе си.

 

В крайна сметка – резутат от стачните действия имаше. Ама било изнувдане, не било изнудване. Каквото – такова.

Обидно ми става, защото народът ни пак е разединен. Пак има ЗА и ПРОТИВ.

 

Имаше ЗА и ПРОТИВ  за интернет пиратството. /дори и от хора, които не знаят какво е тракер, да не кажа интернет/


Имаше ЗА и ПРОТИВ за акциза на ракията. /Ама...много пиел тоз народ, ...ама те селяните само правят ракия, ама...незнам какво си./

 

Имаше ЗА и ПРОТИВ  кампанията „НЕ СТЕ САМИ” - обяснения всякакви.

 

И кво стана – НИЩО.

 

Добре, че стачката на шофьорите имаше някакъв ефект. ДА, не в цялата страна, но поне хората имаха смелостта и рискуваха да бъдат уволнени. РИСКУВАХА!!! Някой има ли идея какво е понятието РИСК. Хайде замислете се за него и като почнете да плюете по Слави. Човекът рискувал, метнал се с мутрите и сега се  кефи. Мафията ще приеме всеки от вас. Трябва да го пожелаете само. А РИСКЪТ от коршумите си е за вас. Виждате какво става.

 

За шофьорите пак – нека някой от всички вас, протестиращите срещу заплатите им, да се опита да си представи какво означава един ден да обикаляш по един маршрут. Аз съм се опитвала да си го представя. Изглежда ми ужасно. Хайде сега представете си 1 година да обикаляш само по един маршрут. И, ако обичате, представете си  сега 20 години. Лично аз бих се побъркала. Ще ми кажете – ми..те са си я избрали тая професия. Да, те са си я избрали – с плюсовете и минусите.

 

За  времето което избраха да стачкуват – ЕВАЛА. Ама..било политическа игра. Цялата игра в България е И политическа игра – и осигуровките ви, и данъците ви, и продавенето на земите – ВСИЧКО има пряка или коствена връзка с политиците ни. Нищо ...че не си пия кафето с тях.

 

За това, че Тренчев се е кандидатирал за Евродепутат – не мога да коментирам. Тук ще трябва да отговарят законотворците ни.

 

Какво беше казал Кубрат – една по една всяка пръчка се чупи. 
 

Какво казва наша поговорка „Не сакам на мен да ми е добре, сакам на Вуте да му е зле”.

 

Крайно време е да забравим тази поговорка!!!

 



Тагове:   МУ,   мен,


Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
1. leif - Добър е примера с Кубрат
15.05.2007 22:54
За съжаление българите отдавна не сме нация,а индивиди...
цитирай
2. nio - Силве, много грешно интерпритираш ...
16.05.2007 00:32
Силве,много грешно интерпритираш въпроса.Няма нищо лошо да взимат голяма заплата,ако си я изкарват на свободния пазар в свободна конкуренция.В случая обаче става въпрос за една остатъчна държавна структора,която е на дотации.
Умно момиче си и ще се сетиш откъде ще дойде увеличението на заплатите им:-)
цитирай
3. sis - Нио,
16.05.2007 10:05
разбирам какво искаш да ми кажеш.
Според мен обаче - в държавата ни има доста пари, просто са разпределени неправилно.
Айде да не се вайкаме, че на сега - няма да има пенсии, ще намалят парите за образование.... То и без да намалят парите образованието го прецакват и умишлено при това.
цитирай
4. sis - Някой видя ли вчера
16.05.2007 10:06
гърците как се бяха обединиха и стачкуваха /дори не за заплати/? Да не свърши света?
Много се драматизираха нещата в София. Ще умерете като си вземете по един ден отпуска и този ден си го бяхте направили почивен.
цитирай
5. nio - Не ми е ден за спорене:-) Нещата ...
16.05.2007 11:51
Не ми е ден за спорене:-)
Нещата обаче не са така.Щом държавата "преразпределя" винаги ще е така.

А пък ако Гърция дето се влачи на опашката на ЕС ти е мерило...
Знаеш ли нещо за стачките на миньорите по времето на Тачър през 80те.Първата година почват стачката срещу зимата и правителството отстъпва.Втората година подготвят запаси.Стачката е около 11 месеца и стачкуват над 10 000.Може някъде да има записи от уличните битки.
цитирай
6. sis - :):):)
16.05.2007 12:00
ми..и на мен не ми се спори!

Аз съм ЗА стачките! Тва е.
цитирай
7. nio - Е всеки си има мнение. Аз смятам че ...
16.05.2007 12:15
Е всеки си има мнение.
Аз смятам че данъците които плащаме са прекалено големи и че пазара е това което регулира,а не терора на улицата.
Ама хора разни идеали разни:-)
Лек ден
цитирай
8. sis - не Нио,
16.05.2007 12:28
аз не казвам, че пазара не регулира..., или че данъците са много ниски.
Да напуснеш организирано, или да стачкуваш - това също е инструмен на пазара. Просто...сега имаха взимане даване с държавата, щото тя им е собственик.
Що не стачкуваха в Бургас - щото има конкуренция, и маршрутките щяха да покрият доста добре нещата.
Що във Варна има четири фирми, които поддържат линиите на градския транспорт и никой не мрънка.
В София някой влачи - САМО В СОФИЯ няма контрола във всеки автобус. Защо? Защото не можело. Не МОЖЕ. НЕ ИСКАТ. Щото има пари за влачене!

усмихнат ден и на теб!
:):):):):)
цитирай
9. nio - Е всеки си има мнение. Аз смятам че ...
16.05.2007 12:35
Е всеки си има мнение.
Аз смятам че данъците които плащаме са прекалено големи и че пазара е това което регулира,а не терора на улицата.
Ама хора разни идеали разни:-)
Лек ден
цитирай
10. sis - Добре!
16.05.2007 12:42
:):):):):)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sis
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1294385
Постинги: 103
Коментари: 1778
Гласове: 7324
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031