Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2017 08:43 - Симптоми за изтощително безпокойство, за които никой никога не говори
Автор: celinaall Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2382 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 19.12.2017 08:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Доскоро запазих един голям аспект на безпокойството си, скрит от света, защото бях смъртоносно страх от последствията, които бих понесъл, ако говоря за това. Вече се страхувах от присъдата, която може да изпитам от отварянето ми за тревогата си, но това беше огромно. Какво ще стане, ако хората смятат, че всъщност съм луд? Тревожността на тази реакция ме накара да се почувствам физически болна и се почувствах като че нямаше кой да се обърна към кой би разбрал.
image


  Хората, които страдат от тревожност, често изпитват тези епизоди, когато виждат тревожно събитие, което се случва в главата им. Тези натрапчиви мисли са плашещи сценарии, които създаваме, което ни кара да мислим за вредни неща, които можем да направим за себе си или за хората, които обичаме.

  Работата обаче е, че никога няма да се заемем с тези мисли и ние го знаем, но чувстваме страха, сякаш наистина се случват, и те ни правят невероятно неудобно. Тези мисли са автоматична реакция и напълно са извън нашия контрол. Нашите мозъци се превръщат във филмова макара на мисли и действия, които играем в нашето съзнание и ние не можем да погледнем настрана.

  Ако се борите с натрапчиви мисли, споделете ги. Колкото повече споделяме тези преживявания, толкова по-добре можем да разберем себе си и другите и колкото повече можем да си помагаме. Знайте, че не сте сами и не сте луди.



Гласувай:
0



1. анонимен - Напомпано от мен. Коментарът чака ...
19.12.2017 22:25
Напомпано от мен.
Коментарът чака одобрение
Постинг: Побъркващо-влюбена вечност
Автор на постинга: wonder
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: celinaall
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 6999
Постинги: 5
Коментари: 1
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031