Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2012 15:14 - Е, господин Премиер, моето Аз или вашето аз!?
Автор: aliya Категория: Други   
Прочетен: 3236 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 31.12.2012 15:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Така изглежда България през 2012-та през погледа на премиера...
--> "Когато казвам "аз" - това е събирателен образ на партия, правителство, министри, проектанти, строители, екипи."
http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=5405551

Аз обаче, когато казвам "аз" - това е събирателно на всички онези онеправдани от политиците и изхвърлени на бунището на нищетата българи,
- работещи цял живот за жълти стотинки, за да обслужват заробващи монополни сметки и още по-заробващи банкови заеми - душегубци;
- майки, плащащи напразно социалните си осигуровки, но не получаващи дори и за парчето хляб на децата си;
- деца, отнемани от родните им родители и давани чрез сурогатни закони на платежоспособни поръчители на "утроби под наем", или още по-лошо - давани на социални чиновници, криещи се зад гърба на детската полиция и детския специализиран съд;
- пенсионери, трудили се за "този, дето духа", на които е отказано човешкото право за достойни старини;
- духовни отци, низвергнати в краката на медийното благоволение и заменени с пъстрите реклами на скъпоплатени холивудски филмови и шоу продукции, пълни с кръв и насилие и хомосексуална перверзия;
- учители, бити през пръстите с палката на уволнението, само защото са си позволили човешка позиция и собствено отстоявано мнение;
- лекари, погнати от медиите за какво ли не, за да замълчат веднъж завинаги и да престанат да напомнят за здравните задължения на обществения бюджет.
Е, господин премиер, моето Аз или вашето аз!?
И кой Вас Ви избра - народът ли български, или "партия, екипи, строители, министри"?
И най-важното - кому служите!?



Гласувай:
4


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: aliya
Категория: Други
Прочетен: 3039920
Постинги: 435
Коментари: 593
Гласове: 1383
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930