Постинг
14.06.2018 20:04 -
Творецът на Живота не е политик!
Автор: aliya
Категория: Други
Прочетен: 2192 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 14.06.2018 20:10
Прочетен: 2192 Коментари: 0 Гласове:
2
Последна промяна: 14.06.2018 20:10
Да твори може само този, който е влюбен в живота!
Творецът обича живота, възхвалява го, разбира го, осъзнава го, утвърждава го.
Не може да твори този, чието сърце е изсъхнало за прелестта на живота, чийто ум се е свил от страхове и пресмятания за ползи и загуби.
И най-вече не може да се нарече творец този, който допуска творчеството му да се превърне в слугинаж на политическото мракобесие и икономическото робовладелство.
Концерт на Имани в София: залата на НДК е пълна, публиката е от всички възрасти, интелигентна и възпитана. Българите са истински ценители на хубавата музика, на хубавите неща, които радват сърцето и душата.
Имани е естествена, изключително непосредствена, обикновена, сърдечна и истинска. Гласът й е топъл и извира от дълбините на Душата. Тя има излъчване на жена - песните й са със завладяващо съдържание и разказват за нещата от живота - за вечната любов между мъжа и жената, за женския свян на влюбената жена, която се свени да признае любовта си пред любимия й мъж; за самотните нощи на жена, очакваща любимия й все пак да се завърне при нея и детето й; за грешката да водиш семейна война, и други все така близки до сърцето теми от любовния живот на една жена.
Имани е и жена с кауза - тя пее за младите хора, които са единствените, които имат енергията да се изправят, да се възпротивят и да се борят срещу системата.
Имани е и жена с родолюбиво сърце - макар и да е гражданин на Франция, тя пее с огромна мъка в сърцето за родната си Африка, разтерзана от бедност и кървави войни.
Ето защо определено буди недоумение, когато една от най-новите й любовни песни, посветена на очарованието от интимната близост в любовта, е неузнаваемо осакатена от пришития към нея видео клип с еднополова лесбийска перверзия!? Защо Имани се съгласява на подобна хомосексуална реклама, наложена й от Световното задкулисие и неговата политика на развращаване на младите хора по всички краища на света. Това ли е цената, която Имани трябва да плати, за да пее на световните сцени?! Разбира се, видеоклипът е върхът на бездарието - колкото и едното от момичетата да се стреми визуално да заприлича на момче, природата на нещата и хората няма как да бъде скрита, дори не и в измамливото Интернет и ЮТюб пространство. Прелестта на жената никакъв грим и визуални трикове не могат да унищожат. Ето да вземем например чаровната ЛП, която нито мъжките дрехи, нито инициалите ЛП, прикриващи истинското й име, нито откровено лезбийските видеоклипове не могат да превърнат в мъж.
Но Световното задкулисие все повече разчита на обсебеността на млади и стари от виртуалните джаджи и тяхната измислена лъстивост, за да откъсне хората от действителния живот и неговата неумолима реалност. А когато успееш да превърнеш човека в ходещо зомби с екран пред очите си, да го прилъжеш със светлинни ефекти и разпалване на лъстиви очаквания, тогава всичко би било възможно за Световното задкулисие (или поне то така си въобразява) - тогава би могъл да подлъжеш жената, че е мъж, а мъжа жена; да примамиш човека в политическата кошара на политкоректните лъжи; да накараш човека да забрави безправието на собствената си мизерия и зависимост. От старата максима на властелините: "Хляб и зрелища", днес съвременните робовладелци залагат предимно на Зрелищата. И използват шоу бизнеса отдавна за прокарване на мракобесническите си идеи.
Майкъл Джексън предупреди за това в открито обръщение към своята публика... и бе убит. Мнозина смели и талантливи след него бяха убити само защото не се съгласиха да поставят таланта си в услуга на Световния капитал и неговото мракобесие, насочено към умовете и сърцата на младите хора.
Отровата на еднополовата перверзия, на безнационалната безличност все повече се прокарва и от световните сцени на шоу бизнеса.
Ето например тази Имани, чието сърце бие от любов към родната й Африка, нито веднъж не спомена името България и Българи на концерта си.
Да, тя беше приятелски настроена към своята публика, водеше непринуден и забавен разговор с нея, но нито веднъж не спомена България! Говори за София, говори за Пловдив, но България все не се чуваше... Дали не са й спуснали поредните евродирективи за "Европа на Регионите", не на нациите, народите, държавите.
Нещо подобно на родната ни политика на наименоване на историческите ни музеи просто "регионални", но никога Български. Ако искате, обиколете всички музеи на България - никой от тях не носи думата "български" в името си!
"Тъжно е... Всеки път, когато се разхождам из центъра на София установявам, че вече почти липсват български надписи на магазините, дори и книжарниците са Booktrading, Bookpoint... Магазините за български сувенири също с надписи на английски" (Ели Асенова)
Това е културната и научна среда, която се подготвя за младите българи - един еднополов перверзен свят на виртуалните лъжи и заблуди, в който "род и родина" са политически некоректни думи, а семейството, любовта между мъжа и жената, природната естественост са определени като отживелици на остарелия морал!
Изключителна бдителност и осъзнатост изисква днешния век на Лъжата. Защото блатото, в което се опитват да набутат децата ни е вонящо и сее смърт и робство.
- http://aliya.blog.bg/izkustvo/2014/08/14/pochivai-v-mir-robin-uiliams-ti-ne-prodade-dushata-si-na-dia.1289360
- http://aliya.blog.bg/izkustvo/2014/12/28/paziteliat-the-giver-2014-film-na-iliuminati.1326088
- http://aliya.blog.bg/history/2015/10/13/koi-krie-drevnobylgarskata-ni-istoriia.1399121
- http://aliya.blog.bg/novini/2016/01/07/za-jenite-na-evropeicite-i-parite-i-zemite-i-decata-im.1420609
- Алия Ошо
Творецът обича живота, възхвалява го, разбира го, осъзнава го, утвърждава го.
Не може да твори този, чието сърце е изсъхнало за прелестта на живота, чийто ум се е свил от страхове и пресмятания за ползи и загуби.
И най-вече не може да се нарече творец този, който допуска творчеството му да се превърне в слугинаж на политическото мракобесие и икономическото робовладелство.
Концерт на Имани в София: залата на НДК е пълна, публиката е от всички възрасти, интелигентна и възпитана. Българите са истински ценители на хубавата музика, на хубавите неща, които радват сърцето и душата.
Имани е естествена, изключително непосредствена, обикновена, сърдечна и истинска. Гласът й е топъл и извира от дълбините на Душата. Тя има излъчване на жена - песните й са със завладяващо съдържание и разказват за нещата от живота - за вечната любов между мъжа и жената, за женския свян на влюбената жена, която се свени да признае любовта си пред любимия й мъж; за самотните нощи на жена, очакваща любимия й все пак да се завърне при нея и детето й; за грешката да водиш семейна война, и други все така близки до сърцето теми от любовния живот на една жена.
Имани е и жена с кауза - тя пее за младите хора, които са единствените, които имат енергията да се изправят, да се възпротивят и да се борят срещу системата.
Имани е и жена с родолюбиво сърце - макар и да е гражданин на Франция, тя пее с огромна мъка в сърцето за родната си Африка, разтерзана от бедност и кървави войни.
Ето защо определено буди недоумение, когато една от най-новите й любовни песни, посветена на очарованието от интимната близост в любовта, е неузнаваемо осакатена от пришития към нея видео клип с еднополова лесбийска перверзия!? Защо Имани се съгласява на подобна хомосексуална реклама, наложена й от Световното задкулисие и неговата политика на развращаване на младите хора по всички краища на света. Това ли е цената, която Имани трябва да плати, за да пее на световните сцени?! Разбира се, видеоклипът е върхът на бездарието - колкото и едното от момичетата да се стреми визуално да заприлича на момче, природата на нещата и хората няма как да бъде скрита, дори не и в измамливото Интернет и ЮТюб пространство. Прелестта на жената никакъв грим и визуални трикове не могат да унищожат. Ето да вземем например чаровната ЛП, която нито мъжките дрехи, нито инициалите ЛП, прикриващи истинското й име, нито откровено лезбийските видеоклипове не могат да превърнат в мъж.
Но Световното задкулисие все повече разчита на обсебеността на млади и стари от виртуалните джаджи и тяхната измислена лъстивост, за да откъсне хората от действителния живот и неговата неумолима реалност. А когато успееш да превърнеш човека в ходещо зомби с екран пред очите си, да го прилъжеш със светлинни ефекти и разпалване на лъстиви очаквания, тогава всичко би било възможно за Световното задкулисие (или поне то така си въобразява) - тогава би могъл да подлъжеш жената, че е мъж, а мъжа жена; да примамиш човека в политическата кошара на политкоректните лъжи; да накараш човека да забрави безправието на собствената си мизерия и зависимост. От старата максима на властелините: "Хляб и зрелища", днес съвременните робовладелци залагат предимно на Зрелищата. И използват шоу бизнеса отдавна за прокарване на мракобесническите си идеи.
Майкъл Джексън предупреди за това в открито обръщение към своята публика... и бе убит. Мнозина смели и талантливи след него бяха убити само защото не се съгласиха да поставят таланта си в услуга на Световния капитал и неговото мракобесие, насочено към умовете и сърцата на младите хора.
Отровата на еднополовата перверзия, на безнационалната безличност все повече се прокарва и от световните сцени на шоу бизнеса.
Ето например тази Имани, чието сърце бие от любов към родната й Африка, нито веднъж не спомена името България и Българи на концерта си.
Да, тя беше приятелски настроена към своята публика, водеше непринуден и забавен разговор с нея, но нито веднъж не спомена България! Говори за София, говори за Пловдив, но България все не се чуваше... Дали не са й спуснали поредните евродирективи за "Европа на Регионите", не на нациите, народите, държавите.
Нещо подобно на родната ни политика на наименоване на историческите ни музеи просто "регионални", но никога Български. Ако искате, обиколете всички музеи на България - никой от тях не носи думата "български" в името си!
"Тъжно е... Всеки път, когато се разхождам из центъра на София установявам, че вече почти липсват български надписи на магазините, дори и книжарниците са Booktrading, Bookpoint... Магазините за български сувенири също с надписи на английски" (Ели Асенова)
Това е културната и научна среда, която се подготвя за младите българи - един еднополов перверзен свят на виртуалните лъжи и заблуди, в който "род и родина" са политически некоректни думи, а семейството, любовта между мъжа и жената, природната естественост са определени като отживелици на остарелия морал!
Изключителна бдителност и осъзнатост изисква днешния век на Лъжата. Защото блатото, в което се опитват да набутат децата ни е вонящо и сее смърт и робство.
- http://aliya.blog.bg/izkustvo/2014/08/14/pochivai-v-mir-robin-uiliams-ti-ne-prodade-dushata-si-na-dia.1289360
- http://aliya.blog.bg/izkustvo/2014/12/28/paziteliat-the-giver-2014-film-na-iliuminati.1326088
- http://aliya.blog.bg/history/2015/10/13/koi-krie-drevnobylgarskata-ni-istoriia.1399121
- http://aliya.blog.bg/novini/2016/01/07/za-jenite-na-evropeicite-i-parite-i-zemite-i-decata-im.1420609
- Алия Ошо
Тагове:
Вълнообразно
Няма коментари
Търсене