Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2020 13:42 - Защо се размива Истината и от кого?
Автор: aliya Категория: Други   
Прочетен: 1692 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 13.10.2020 13:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 image

Вече години наред споделям съвсем свободно и безплатно своите прозрения за първоначалния Божи народ Древните българи.

Моите наблюдения и изводи се основават на дългогодишните ми пътувания в странство, на образованието ми като филолог - лингвист, владеещ няколко езика - и източни, и западни.

И най-вече на незабравимото ми детство с моите баби в Северозападна България, които ме научиха на много народна българска мъдрост, на много поговорки. Те ми разказваха приказки на незабравимия Западен български диалект, запознаха ме с народни обичаи и практики от земеделския бит на Стария българин, самата аз взимах участие в техния скромен живот и им помагах с каквото можех, макар и още дете. Слушайки ги, разбирах, дори и с детското си сърце, че се докосвам до нещо много дълбоко и проникновено, че древността ми говори чрез тяхната мъдрост.

Моите баби отдавна не са на тази земя, а аз трябваше да продължа сама по трудния лъкатушещ път на себепознанието. Освен с изучаването на чужди езици, постепенно започнах да се интересувам от духовния мистицизъм и се запознах с най-древните духовни учения на този свят. Цялото това натрупано познание съчетавах с дълги години на практикуване на духовни медитативни техники, в началото в храмовете по света на Ошо, моят духовен пътеводител, макар и не между живите.

Няма нужда да ви представям Ошо - той е жив в моите думи. Както са живи в мен и чрез мен всички минали просветлени мъдреци - Буда, Лао Дзъ, Джалал Ад-Дийн Руми, Рамакришна и др. Защото ние всички човешки същества имаме един общ център на съществувание - тези, които са го познали, са се просветлили; тези, които още не са - ще дойде и тяхното време. Без изключение.

Медитациите ми позволиха да развия будност и осъзнатост и да излеза извън общоприетите заблуди и разпространявани, по-точно пропагандирани, лъжи за човешката история.

Нямаше как да не забележа, че най-старите езици като арабския, санскрит; както и по-новите езици като английски, испански и др. съдържат в себе си старите български думи. И не само - основните географски названия по света все още носят български наименования, та дори и ако щете названията на континентите. Постепенно в съзнанието ми се изгради отчетливата картина на истинската история на Българите, Божия народ, на техния език, обичаи, бит, духовност, богове.

Моите писания, безплатно и щедро разпространявани между вас за подпомагане българското осъзнаване и възраждане на духа, разпалиха обаче нечии разфихрени фантазии, жадни за слава и печалба. И тези новопръкнали се патриоти – родолюбци, все в името на народа си, не спират да пишат и говорят за „траки“. Нека да напомня – траки няма и никога не е имало, това понятие е напълно измислено от онези световни задкулисни играчи, които не искат да се знае за Божия народ на Българите, първите човеци. У нас услужливи“историци“, в името на професорските си титли, подеха и подякваха тази тлъста историческа лъжа, та до днес.

В своите публикации, опирайки се върху неоспоримия български език, най-древния и най-жив език и до днес, аз доказах, че траки няма. И тогава изведнъж някои многознайковци, като например Павел Серафимов, и не само, изведнъж си съчиниха и „тракийски език“ – тотално неразбираем буламач, съществуващ единствено в тяхното въображение. И не само „тракийски език, и тракийска духовност“ си измисли Павел Серафимов, явно подразнен от моите писания за Древните български богове. Но докато моите прозрения за духовния свят на Древния българин се основават изцяло на опита ми като духовен мистик и на познанието ми за древните религии, всички до една произхождащи от Древнобългарската духовност на почитание на Богинята Майка, писанията на Серафимов сочат, и защо ли не се учудвам, за основа гръцките фалшиви интерпретации за богове и божественост. То е като да сочиш на днешно време македонски държавни източници за Древната българска история!

Павел Серафимов не е единственият фантазьор – има и други, които си измислиха и Бог Ари, и Бог Тангра, и какво ли не още. Няма и никога не е имало никакви доказателства за съществуването на такива богове и изобщо на някакви си траки.

Да си патриот и родолюбец означава да си верен на Истината, а не на банковата си сметка! Всеки от вас, Българи, може и сам да стигне до истината за нашия Божи народ – спрете за миг и се заслушайте в гласа на дедите си, на езика си, на сърцето си.

www.aliya.blog.bg

https://www.kaldata.com/forums/blogs/blog/1328-aliya-блог/?ct=1602583694

Алия Ошо 

  •  
 



Гласувай:
6


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: aliya
Категория: Други
Прочетен: 3030919
Постинги: 433
Коментари: 593
Гласове: 1380
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930