Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2020 03:54 - ВИСОКА ЦЕНА
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 108 Коментари: 0 Гласове:
0



 Прочит: Втор. 30:15-20


„Да обичаш Господа твоя Бог, да слушаш гласа Му, за да живееш на земята.“ (Втор. 30:20)


  Когато бях млад, си мислех, че ми излиза скъпо да живея в дома на родителите ми. Гледайки назад, ми е смешно като си помисля колко глупаво е било да се оплаквам. Родителите ми не искаха и стотинка за това, че живея у дома. Единствената „цена“ беше послушание. Просто трябваше да се покорявам на правилата, като например да почиствам след себе си, да бъдаа учтив, да казвам истината и да ходя на църква. Правилата не бяха тежки. но все пак ми беше трудно да ги изпълнявам. Освен това родителите ми не ме изритваха, когато бях непослушен. Те само продължаваха да ми напомнят, че целта на правилата е да ме предпазват, а не да ми създават проблеми и понякога правеха изискванията по-строги, за да ме защитят от самият мен.     image   Цената на живеенето в Обетованата земя е била същата: послушание. В последната си реч пред народа Моисей напомня на хората, че благословенията, които Господ иска да им даде зависят от тяхното покорство (Втор. 30:16). По-рано той им е казал, че добрият живот се определя от послушанието: „Внимавай и слушай ... за да бъде добре на теб“ (Втор. 12:28).


  Някои хора смятат, че в Библията има прекалено много правила. Иска ми се да можеха да разберат, че Божиите заповеди са за наше добро; те ни дават възможност да живеем в мир един с друг. Послушанието е просто „цената“ да бъдем част от Божието семейство на тази прекрасна земя, която Той е създал и ни позволява да я наричаме дом. Д. Линк


  Баща небесен, нека приемаме послушанието като привилегия, а не като товар.  Помогни ни да сме благодарни за Исус,  Който ни показва какд а живеем и за Святия Дух, Който ни дава сили да сме послушни.



БИБЛИЯТА НЕ Е ТОВАР, А РЪКОВОДСТВО ЗА ИЗПЪЛНЕН С РАДОСТ ЖИВОТ.    



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1467889
Постинги: 2462
Коментари: 24
Гласове: 1706
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930