Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2014 15:29 - Древнобългарска духовност - Йога Васита
Автор: aliya Категория: История   
Прочетен: 4330 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 03.10.2014 08:23


image

 От Знанието на древнобългарския мъдрец Васита
Йогата на Васита


Глава 6

Медитация върху Големия Аз /БалАзи - http://aliya.blog.bg...lgarite.1251952/

1. Аз, чистото, неопетненото и безкрайно Съзнание отвъд мая (илюзорния свят на материята), гледам на това свое тяло в действие както гледам на тялото на всеки друг.

2. Умът, интелектът, сетивата и така нат. са все игра на Съзнанието. Те са нереални и изглежда, че съществуват само защото липсва прозрение.

3. Невълнуван от враждебност, приятел на целия свят в благоденствие, без идеи за съществуване и несъществуване, аз живея свободен от нещастие.

4. Аз съм неактивен, без желания, чист като небето, свободен от стремежи, спокоен, без форма, вечен и неподвижен.

5. Сега аз ясно разбирам, че петте елемента, трите свята и аз самият сме чисто Съзнание.

6. Аз съм над всичко ; аз присъствам навсякъде; аз съм като пространство; аз съм това, което (наистина) съществува; не мога да кажа нищо повече отвъд това.

7. Нека въображаемите вълни на вселената да се надигат или падат в мен, който съм океана на безкрайното Съзнание; в мен няма увеличаване или намаляване.

8. Колко прекрасно е, че в мен, безкрайния океан на Съзнанието, вълни от жива (жива - индивидуална душа) се надигат, съзтезават се за известен период от време и изчезват съгласно своята природа.

9. Светът, който се зароди в съществувание поради моето невежество, се разтвори отново в мен. Сега аз възприемам света като пряка опитност на висшето блаженство на Съзнанието.

10. Прекланям се пред себе си, който съм във всяко същество, вечно свободния Аз (Големия Аз), пребиваващ като вътрешно Съзнание.

П.С. Йогинът Васита е древнобългарски мъдрец, един от седемте основни мъдреци, наречени Риши / Рижи, създали древнобългарската Веда в Древна Индия след преселението на древнобългарските племена в Индия след Библейския потоп в Черно море.
- http://aliya.blog.bg...aiurved.1242351




Гласувай:
5


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: aliya
Категория: Други
Прочетен: 3037527
Постинги: 435
Коментари: 593
Гласове: 1383
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930