Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2022 19:25 - Чия е най–древната духовност?
Автор: aliya Категория: История   
Прочетен: 1590 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 14.06.2022 19:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image 
Едно от най–ярките доказателства за това, че Българският език е Свещеният език на човечеството, откриваме в най – старата запазена религия - Хиндуизмът.

За това, че първите религиозни текстове Ведите / от глагола ведам, зная/ са разказвани в началото, а после и записвани на Българския език съм писала нееднократно.
Така нареченият Санскрит / Сам Скритам от Сам Бог Скрит е.

От учението на Ведите на Дедите ни Древните Българи възниква духовната школа на Адвайта Веданта. А–Двайта означава Не–Двата, Недвойнственост, а Веданта е Знание. Знание за Недвойственоста или Единството на Съществуванието.

Според духовно просветлените ни деди от Балкана, Освен Бога друго не съществува. Всичко реално, екзистенциално е Бог. Само Той Е!

Дедите ни са достигнали до най–важните истини на Божествеността, защото самите те са били божествени, Божият народ. Това свое духовно разбиране те са разнесли по цялата земя, когато са я заселвали с човеци.

В Индия това знание е запазено и до днес поради невъзможността на Световното задкулисие да унищожи толкова много хора, с които е богата Индия днес.. Но са се опитвали много пъти!

Адвайта Веданта има 4 най–важни постулата, изречени от Просветлените ни деди по време на Садана / Седене /седели са в мълчание ведно с Божествеността/.

Тези постулати днес все още са известни като Маха Вакиа. Маха означава велик от Древнобългарската коренова дума Ма за Майката Богиня, Великата. Буквално Маха Вакиа означава Великите викания /от глагола Вика, изрича/ или казано с днешните думи - Велики изричания.

Кои са тези Велики изричания?

Та Твам Ази – Тя Това съм Ази или Тя Богинята е Аз, Богинята е в мен, Само тя е, мен ме няма. Или казано с днешните думи Аз съм Това.

Ахам Брамазми - Аз съм Браман или Аз съм човек ман на БаРа Богинята. Аз съм Божествено чедо.

Празнанам Брама – имам прастаро знание за Брама, Богинята Майка. Празная Богинята. Откакто Богинята е, аз съм. Или както казва Исус – Аз съм алфата и омегата.

Аям Атма Брама – Аз съм Душата на Брама, моята душа е Божествена.

Макар и тези постулати да са на много хиляди години, като първоначално са разпространявани устно, а след това записани на Санскритска азбука, която за днешните индийци е неясна и те трябвя да наизустяват Маха Вакиа,
за нас Българите значението е ясно, дори и да не сме индийски пандити и свещеници.

Време е да отдадем дължимото на Българския роден език!
И в никакъв случай да не се отказваме от него – по която и земя да стъпва кракът ни.

Българският е Божият език.
  – Алия Ошо



Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: aliya
Категория: Други
Прочетен: 3041597
Постинги: 435
Коментари: 593
Гласове: 1383
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930