Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2020 12:37 - Как протича КоронаВирус при мен....
Автор: havefun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2167 Коментари: 8 Гласове:
8

Последна промяна: 19.03.2021 11:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Няколко дена преди да се появят другите сипмтоми (преди 1 ден) имах само кашлица, но много рядко и дразнение (дращене в гърлото).

1 ден кашлица, температура 37.1-37.5, студени и топли вълни през нощта, дращене в гърлото (не болка)

2 ден кашлица, температура 37.1- 38.2 (около 38 гр над 4 часа), потене и топли и студени вълни през нощта

3 дена само кашлица, без други симптоми

4 дена отпадналост, виене на свят, температура 37.2-37.3, кашлица
Загуба на обоняние и вкус, болки в мускулите на краката

5 ден много голяма отпадналост, болки в мускулите на краката, виене на свят през целия ден , кашлица, вечер и през нощта се чувствах добре. Започнах да пия антибиотик в продължение на 7 дена.

6, 7, 8 ден болки в мискулите на краката, много голяма отпадналост, виене на свят през по-голямата част от деня , кашлица, вечер и през нощта се чувствах добре. Започва задъхване дори от най-малкото действие, ядене или къпане и се чувствах много много изморена

9 ден болки в мускулите на краката, отпадналост на приливи и отливи, но по-малка от предните дни, кашлицата намалява, вечерта виене на свят

Връщане на частично обоняние и вкус.

След  10ти ден (днес е 14ти ден): отпадналост, но по-малка. С всеки изминат ден все по-добре. Кашлица все по-рядко.  Ако готвя, шетам в нас около 2 часа се изморявам и почивам 1-2 часа след това.




Гласувай:
8



1. dobrodan - Бегом на рентген!!!!!!
21.11.2020 13:13
Ама спешно!!! Молете се да са чисти дробовете!!!!! Това е МегаСериозно!!!! Оххх.... Пишете после как сте?
цитирай
2. hloris - Да,наистина отидете на рентген
21.11.2020 13:22
да не би мислим...на лекар ходихте ли,или се самолекувахте?!?
цитирай
3. havefun - да не би мислим. . . на лекар ходихте ...
21.11.2020 16:59
hloris написа:
да не би мислим...на лекар ходихте ли,или се самолекувахте?!?

Здравейте, личен лекар ме лекува. Не бих предприела самолечение.
цитирай
4. havefun - Ама спешно!!! Молете се да са чисти ...
21.11.2020 16:59
dobrodan написа:
Ама спешно!!! Молете се да са чисти дробовете!!!!! Това е МегаСериозно!!!! Оххх.... Пишете после как сте?

След направена снимка, ми казаха, че нищо ми няма.
цитирай
5. dobrodan - На кой ден направихте снимката? Скоро преслушваха
21.11.2020 19:21
ли Ви? Ниво на сатурация замериха ли Ви? То поне става за секунди с новите приборчета?
Нали разбирате, не питам защото си нямам друга работа........ От няма нищо съм вече втори ден на инжекции :(....
цитирай
6. tikoev - Ама спешно!!! Молете се да са чисти ...
21.11.2020 19:31
havefun написа:
dobrodan написа:
Ама спешно!!! Молете се да са чисти дробовете!!!!! Това е МегаСериозно!!!! Оххх.... Пишете после как сте?

След направена снимка, ми казаха, че нищо ми няма.

Това е хубаво. Жена ми бра много ядове с двойна бронхоплевмония. Каквото и да е ти пожелавам пълно и бързо оздравяване.
цитирай
7. kasnaprolet9999 - С какво се лекувахте през първите ...
27.11.2020 15:45
С какво се лекувахте през първите седем дена, пих те ли билкови чайчета и какви.
цитирай
8. havefun - С какво се лекувахте през първите ...
02.12.2020 18:39
kasnaprolet9999 написа:
С какво се лекувахте през първите седем дена, пих те ли билкови чайчета и какви.

Здравейте, първите дни пих хапчета за температура.
На петия ден започнах да пия антибиотик.
Чайове пих преез цялото време и продължавам да пия. Аз си бера лятото различни билки. Правя си един чай и го пи няколко дена. Например от шипка; лавандула и машерка; дюля; жълт кантарион, жълт равнец, еньовче и др.
Вижте в блога ми има отделна публикация за това какво съм пила и пия.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3537355
Постинги: 1094
Коментари: 2386
Гласове: 1833