Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03 18:21 - За изборите за Европейски парламент трябва да има подписка за кандидати, които персонално подкрепят ЛГБТИ правата
Автор: mimogarcia Категория: Новини   
Прочетен: 445 Коментари: 8 Гласове:
4

Последна промяна: 22.03 18:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Абсолютно вярно е, че изборите за Европейски парламент са изключително решаващи и заради това се стремя да убедя, който мога около себе си, че не се свеждат нещата до „уреждането” на някакви хора да получават високи заплати, а се касае за делегиране на отговорност за участие в решаването на бъдещето на Европейския съюз! 

В тази връзка, лично за мен, ще е полезно „GLAS” Foundation да организират пак в сайта на „София прайд” подписка за кандидати, които персонално подкрепят ЛГБТИ правата, защото може и условно да имаме партии, които декларативно са против дискриминация и т.н., но е чудесно да подкрепиш човек, който има - сори за жаргонния изказ, ама си е така - топките да не се огъва пред хомобофните избиратели, които така или иначе няма да пуснат бюлетина за нея/него, и да се обяви срещу „лова на вещици” и насъскването срещу „различните” с цел политически дивиденти.

Именно благодарение на подписката на парламентарни избори бях гласувал в моя 24-ти МИР за Яна Тодоранова с преференция.

Да, тя не успя да влезе в Народното събрание, но ми остана моралното удовлетворение, че давам гласа си за личност, имаща принципи, съвпадащи с моите, а именно - равенство за всички в обществото.




Гласувай:
4


Вълнообразно


1. dobrodan - Мимиче,
22.03 18:32
да те е@ у педераса жалък.
Туй ли ти е най-големия проблем в живота бе?!
цитирай
2. morskipesni - Ние си ги знаем!
22.03 18:33
Стремително идва времето, когато НАГЛИ педерас'и и поддръжниците им ще бъдат ликвидирани!
цитирай
3. lamb - Когато Бог създаде човешките съ...
22.03 18:44
Когато Бог създаде човешките същества, Той ги създаде мъж и жена по Своя собствен образ (Битие 1:27). Адам и Ева бяха създадени съвършени и Бог благослови физическия им съюз в първия брак (Битие 1:28). Хомосексуалността не е част от Божието творение. Когато първите мъж и жена избраха да не се подчинят на Божията заповед, грехът влезе в света (Римляни 5:12). С този грях дойдоха съкрушения от всякакъв вид: тръни, торнадо, суша, болести, жестокост и сексуални изкривявания.
цитирай
4. pantaleev - Отвратително
22.03 18:54
После пак направи видео защо питам изкуственият интелект за гей пропагандата ти. Ти си изключителен наглец и провокатор. Присъединявам се към Добродан и ти тегля една. Швестер непоръбен такъв. Баща ти е трябвало да има гумичка на бастуна навремето.
цитирай
5. alchemist - Всички хора са равни, но до едно п...
22.03 19:01
Всички хора са равни, но до едно положение.
Иначе някой да се чувства специално, и да реве, че е различен сами и само да изпъкне че и да го налага чрез пропаганда, си е чудовищно.
цитирай
6. milototo - И аз съм възмутен, под номер седем ...
22.03 19:51
И аз съм възмутен,
под номер седем бройте мен
За такава гей пропаганда,
Жив ще го дерат в Уганда

За подписка и аз апелирам,
Виновен ще пледирам
Вън от сайта наш,
Дори това да стане яваш яваш
цитирай
7. iw69 - Изразеното
22.03 20:19
от автора тук разбиране за политиката и тези които следва да я прилагат е абсолютно неадекватно.

Безумие е да се гласува за политици, само защото са обратни или се застъпват за гейщината. Да се занимаваш с политика трябва да е много повече от това някой да прави мили очи на сексуалните (извратени) малцинства.
цитирай
8. haterka - Призивите да се отстрани Мимо от блога с още по-голяма сила трябва да се отнесат ето към този.
22.03 20:41
iw69 написа:
от автора тук разбиране за политиката и тези които следва да я прилагат е абсолютно неадекватно.

Безумие е да се гласува за политици, само защото са обратни или се застъпват за гейщината. Да се занимаваш с политика трябва да е много повече от това някой да прави мили очи на сексуалните (извратени) малцинства.


Аз предлагам заедно с Мимо да бъде изгонен и този.Единственото, което прави, е по 2-3 пъти на ден да бълва мръсна путинска пропаганда от путински сайтове.Това е платен путински агент, който съзнателно насажда омраза към Украйна.Единственият, който е тук само за да пропагандира путинизма, който е много по-гнусен от ЛБГТИ.
цитирай
9. haterka - Така е, скъпи ми братко,
22.03 20:48
milototo написа:
И аз съм възмутен,
под номер седем бройте мен
За такава гей пропаганда,
Жив ще го дерат в Уганда

За подписка и аз апелирам,
Виновен ще пледирам
Вън от сайта наш,
Дори това да стане яваш яваш


И аз те подкрепям сладко.
За подписка и аз ще пледирам,
но няма дотук да спирам.
Защото путинска гнида
затлачва ни, гадна мида,
и ръси смрад постоянно,
едно влечуго незнайно.
Да гоним и тоя безродник,
платения путински сводник!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mimogarcia
Категория: Новини
Прочетен: 1970097
Постинги: 1864
Коментари: 3104
Гласове: 1014
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930