Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2023 13:32 - Какво е Родова памет?!
Автор: aliya Категория: История   
Прочетен: 939 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 28.11.2023 13:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image
Скъпи Българи мои,


Позволете ми да се обърна към всички Вас Българския народ.

От години бия камбаната на Истината за Българите.
От години се опитвам да Ви върна към Същността Ви Българска,
да Ви върна към Вас, не към себе си.

Аз съм само лампата, която осветява Истината за Вас.
Но повечето от Вас не желаят и да чуят за Българската си истина, страхуват се да погледнат дълбоко в корена си, в душите си,
и да разберат защо им се случва това, което им случва.

Казвам Ви го многократно и няма да се уморя да Ви го повтарям: Вие сте Божият народ. Вашите Деди Древните Българи са първите човеци, зародили се по Божия воля в пещерите на Балкана.
Вие сте народът на Божествената светлина. И затова никога никого не поробихте, не ограбихте ничии земи, не разстрелвахте ничии деца...
Вие сте под десницата на Бога.
И аз връщам Вашата най-древна духовна мъдрост, така, както Баба Ванга предрече. Днешните световни религии от нея са почерпили истини, но никога не достигнаха нейната дълбочина.

Вече доста съвременни учени започнаха да разкриват Вашето първоначалие. Ето например руският писател Вадим Макаренко доказва, че именно Българското племе на Гетите от Дунавска равнина създава Палестинския народ и другите Близкоизточни народи, турския включително. Аз съм тази, която първа и от години Ви говоря за това в блоговете и Youtube канала си. Нима отново ще чакаме други Истината за нас да ни покажат?

Но, за мое огромно съжаление, повечето от Вас не са готови да чуят това. Предпочитате да спите дълбокия сън на нихилизма и отричането на корена Ви. Страх Ви е себе си да признаете и величието на Вашите Българските души.

Готови сте да дадете кредит на доверие на всеки, който Ви убеждава с гръцки и турски източници, че Вие сте наследници на някакви си "пфлеги", някакви си "траки"; подскачате по чужда свирка и отказвате собственото си величие да признаете.

Пренебрегвате думите ми, видеата ми, публикациите ми, а в същото време обсаждате с внимание откровени лъжци, които Ви ограбват и откъм минало, и откъм бъдеще.
Аз, за разлика от тях парите Ви не искам, говоря Ви свободно и на ползу рода.

Зная, че моят глас е глас в пустиня, зная че не сте готови още за изгарящата истина, защото Истината е огромна отговорност.

Но аз няма да се уморя да Ви говоря...
Дано поне неколцина от Вас ме чуят и разпространят казаното от мен... дано!

Последните години стана модерно да се говори за Родова памет, мнозина писатели на романи, лектори с богомилски уклони започнаха да залагат на темата за родовата памет.
Аз също от много години вече говоря за Българския род като Божествен род на първите човеци.
И тук искам да поясня каво родовата памет не е!
Родовата памет не е да си спомниш за дядо си и баба си, само. Какво са обличали, какво са яли, как са работили.
Родовата памет е много повече! - тя е да си спомниш Ти кой си! Ти, именно Ти!

А това може да се случи само ако познаеш Божествения си корен вътре в теб! Познаеш Божието царство вътре в теб.

Най-древните ни деди Древните Българи са знаели кои са, знаели са чии са - на Божествеността. И никога не са прекъсвали връзката си с Божественото.
Затова са създали традиции, бит, обичаи, духовност, които са живи и до днес.

Чудесно е, че нашият народ пази родовата си памет, както и традициите и обичаите си, но за да станат те отново част от съвремието ни на Българи, е важно да знаем кой е коренът на тяхното възникване и какво изразяват те. Разберем ли Дедите си, ще разберем и себе си.
А за да разберем Дедите си, трябва да си върнем тяхното Божествено светоусещане.

Коренът ни е високо духовен и е свързан с първата човешка духовност на Дедите ни Древните Българи. Тази духовност е била тясно свързана с природата и нейните явления и закони.

С наближаването на Коледа припомням отново на моите читатели и последователи Древнобългарските корени на нашите обичаи и празници, песни и вярвания.

Аз връщам най-старото учение на света, както Баба Ванга предрече. И това учение не е езотерика, а дълбоко попила в умовете и сърцата ни Български истина.

Знаейки корена на нашата духовност и възникналия от нея Български език, ние Българите ще си спомним кои сме.
Повече информация по тези въпроси, можете да намерите тук на моя Youtube канал:
- https://www.youtube.com/watch?v=6Z_UR7OXsLU&t=58s
- https://www.youtube.com/watch?v=0VnlMDxbfgw&t=1480s
- https://www.youtube.com/watch?v=a7eYR7fEepE&t=864s
-
https://www.youtube.com/channel/UCYrQivbplBe1b-KY4Nqwunw - - https://payhip.com/AliyaOsho 

Алия Ошо



Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: aliya
Категория: Други
Прочетен: 3048685
Постинги: 436
Коментари: 593
Гласове: 1384
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930