Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01 13:00 - Не всичко е пари, приятелю
Автор: aliya Категория: История   
Прочетен: 367 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 23.01 13:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image 
Не всичко е пари, приятелю,
Не всичко е алчност за печалба и слава!  

На този свят има и други неща, и те са важните: - любов, подкрепа, разбирателство, уважение, етика.  

Много неприятно бях изненадана, когато разбрах, че уважаван от мен професор Евгений Сачев и неговият екип, и не само те, крадат моето откровено и безвъзмездно споделяне с Вас за Божествения корен на Българския народ!
Много активни в кражбите са и други лектори на сайта Портал 12, като на мен категорично ми отказват думата, за да поставя истината на краката й.  

Аз съм тази и аз съм първата, която от години насам връща най-старото духовно учение на света, както Баба Ванга предрече.
Аз съм тази, която Ви каза, че:
- Древнобългарската духовност е това най-древно учение
- Българската Богиня майка Ра още наричана Та, Ма, Ба, Ба Ра, Она, БаЛ, е основната и почитаната българска богиня, която по-късно е залегнала във всички древни последващи религии
- индуизъм, будизъм, адвайта веданта, зен будизъм, християнство, ислям и др.
- Бог Слънце БалАз / Бал Он / Ален / Румен / Сам Аз / Бал Самин е нейният син
- Бог Ази, СебАзи е Богът на Аза на човешката душа, вдъхната от Бог Слънце в човешкото тяло от камък.
- Всички български обичаи са израз на тази духовност  

Поласкана съм, че професори плагиатстват от мен, но защо без да споменат името ми?!
Поласкана съм, че други професори като тракологът проф. Маразов, започнаха все по-усилено да издават книги за някакви си "тракийски" богове, за да заглушат моя глас. Ясно и първа съм заявила и доказала, че траки няма, не е имало и не ще има.  

Нека хората да преценят.  

Проблемът е, че когато плагиатстваш, ти не си извървял пътя на духовното прозрение за свещената древност. И тогава думите ти са неубедителни и кухи. И дори професорската титла не може да го скрие.

Само високо духовен човек може да прозре в дълбините на древния мистицизъм и тайните на човешкото сътворение.

Не случайно именно свещените книги пазят това познание.  

И все пак, благодаря на плагиатите, че разбраха гениалността на моите думи и истината, която разкриват.  

Но кичейки се с неразбрани истини, плагиатите губят своята идентичност. А един фалшив човек не може да прогледне със собствените си очи.

Не всичко е пари, приятели.

Не се продавайте толкова евтино.  

https://www.youtube.com/channel/UCYrQivbplBe1b-KY4Nqwunw

Алия Ошо  



Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: aliya
Категория: Други
Прочетен: 3044363
Постинги: 436
Коментари: 593
Гласове: 1384
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930